سفارش تبلیغ
صبا ویژن
"سال" جوان 27 ساله ژاپنی به اعتقاد خود توانسته است دختر آرزوهایش را پیدا کند و با او ازدواج کند، دختری قهرمان با چشمانی وسیع و بسیار زیبا رو!
این عروس آرزوهای "سال"، چیزی نیست جز یک شخصیت کارتونی ژاپنی به نام "نینی ایگاساکی" که این جوان ژاپنی به تماشای آن کارتون اعتیاد دارد و اکنون نیز اعلام کرده که این دختر آروزهای من می باشد و با او ازدواج نموده است!
به نوشته رسانه های ژاپنی، در این ازدواج که به صورت اینترنتی انجام شد هزاران کاربر اینترنت دعوت شده بودند و جوان عاشق به همه گفت: تا آخر عمرم با "نینی" خواهم بود و او بهترین دختری است که تا به حال دیده ام!

گفتنی است، چندی پیش نیز یک زن 37 ساله امریکایی ساکن سانفراسیسکو دوستان خود را دعوت کرد تا در مراسم ازدواج او در شهر پاریس حضور بهم رسانده و شاهد پیوند زناشویی او با یک کوه آهنی باشند. این بانو که قهرمان تیر اندازی با کمان بوده است سابقاً شیفته تیر و کمان خود و بعدها عاشق و شیدای برج ایفل گشته است در حدی که نام خانوادگی خود را بعد از مراسم ازدواج به "ایفل" تغییر میدهد!
همچنین "ادوارد اسمیث" یک آمریکایی 59 ساله در اقدامی عجیب عاشق خودروی شخصی اش شد و اعلام کرد: من با ماشینم ازدواج کردم و با آن رابطه جنسی دارم!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دود بلند می شود از سرت وقتی بیشتر بیاندیشی به اخبار پوچ گرایی انسانها...
با پیشرفت علم و فناوری و سفر به کرات و نفوذ به اعماق زمین و .... باید نگاه و افکار بشر نیز به روز و کامل شود!
باید! کامل شود اما گویی تناقض دارد رویدادها!!
هرچه معماهای دنیا به دست اندیشمندان و کاشفان حل میشود در مقابل سقوط می کند زندگی و کمال انسان ها!!!!!!!!
مفهوم ازدواج را درک نکرده اند یا به بازی گرفته اندشعور انسان را!؟؟

تحسین برانگیز است نگاه اسلام و باعث افتخار است که من مسلمانم و نگاه دین مبین اسلام تکریم انسان است در برابر سایر ادیان.

کتاب فصیح قرآن و اشرف مخلوقات...
در آیات متعددی از قرآن به اشرف بودن انسان اشاره شده است: و لقد کرمنا بنی آدم و حملنا هم فی البر و البحر و رزقناهم من الطیبات و فضلنا هم علیکثیر ممن خلقنا تفضیلاً ما فرزندان آدم را کرامت بخشیدیم و بر دریا و خشکی سوار کردیم و از چیزهای پاک و پاکیزه روزی دادیم و بربسیاری از مخلوقات خویش برتریشان نهادیم (اسراء آیه 17)
در خصوص آیه شریفه توجه به چند نکته ضروری است:
1- در آیه هم تکریم و هم تفضیل و برتری دادن ذکر شده است. در تفضیل شخص با دیگران جهات اشتراک هم دارد ؛ اما تکریم اختصاص دادن به شرافتی است که در دیگران نیست.
2- آن خصوصیتی که سبب تکریم انسان شده است داشتن عقل است البته چون علاوه بر تکریم انسان بر دیگر موجودات تفضیل و برتر نیز داده شده است بنابراین در سایر خصوصیات و صفات نیز بر دیگران برتری دارد

الهی شکر.............

نوشته شده در  دوشنبه 90/5/3ساعت  7:55 عصر  توسط ذوالفقار 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اشرف مخلوقات در سال2011
به کجا؟!
امام خامنه ای
خاطرات بهشتی
شهید عباس بابایی
سال همت و کار مضاعف مبارک
پیشگفتار سفر
ورود نامه...
خامنه ای خمینی دیگر نیست!
نوشتاری از حسین قدیانی فرزند شهید اکبر قدیانی
[عناوین آرشیوشده]